مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-14اقتصادي

سازمان سرمایه گذاری و تجارت کشاورزی ایران تشکیل می شود


نمایندگان مجلس با تشکیل سازمان سرمایه گذاری و تجارت کشاورزی ایران و وظایف آن موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه، (23 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی، نمایندگان با ماده 2 ارجاع شده از صحن به کمیسیون طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی با 194 رأی موافقت کردند.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس در جریان بررسی تبصره 7 این ماده گفت: بانک کشاورزی بانک تخصصی است و اگر 8 درصد سپرده را آزاد کنیم نقدینگی قابل توجهی در بازار ایجاد می شود کما اینکه در حوزه صنعت چنین انتظاری ایجاد می شود بنابراین بهتر است این تبصره مجددا به کمیسیون ارجاع شود و پس از مشورت کارشناسی کمیسیون های کشاورزی و اقتصاد مجددا به صحن بازگردد زیرا اجرای این تبصره موجب افزایش تورم در کشور خواهد شد.

نمایندگان با 168 رأی موافق، 23 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 245 نماینده حاضر در جلسه جهت ارجاع تبصره 7 ماده 2 به کمیسیون موافقت کردند.

ماده 2 مصوب طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی به شرح زیر است: ماده 2- به منظور تمرکز سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت در حوزه سرمایه گذاری، تامین مالی تجارت و بازرگانی بخش کشاورزی، سازمان سرمایه گذاری و تجارت کشاورزی ایران، ذیل وزارت جهادکشاورزی با رعایت بند (الف) ماده (28) قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان سرمایه گذاری و تجارت کشاورزی ایران تشکیل می شود

سازمان سرمایه گذاری و تجارت کشاورزی ایران تشکیل می شود