مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:402021-09-14فناوري

وصله امنیتی تازه اپل برای مقابله با جاسوسی صهیونیست ها


اپل دیروز یک وصله امنیتی برای سیستم عامل آی او اس خود عرضه کرد تا جلوی جاسوسی تازه شرکت صهیونیستی «ان اس او گروپ» از گوشی های آیفون را بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سایبراسکوپ، به روزرسانی سیستم عامل آی او اس با هدف برطرف کردن دو آسیب پذیری انجام شده که یکی از آنها مربوط به پیام رسان آی مسیج اپل است و صهیونیست ها از آن برای سرقت اطلاعات کاربران آیفون استفاده می کنند.

ان اس او تولیدکننده جاسوس افزار پگاسوس نیز هست که در ماه های اخیر به علت بهره گیری از آن برای نفوذ به هزاران گوشی آیفون متعلق به فعالان سیاسی، روسای جمهوری و مسئولان سیاسی کشورهای مختلف جهان رسوایی گسترده ای برای رژیم صهیونیستی به بار آورده است.

آسیب پذیری های جدید به گونه ای بوده که سوءاستفاده از آنها مستلزم کلیک بر روی لینک یا مداخله کاربر نبوده و بدون اطلاع افراد رخ می داده است.

بعد از نفوذ کدهای مخرب از طریق پیام رسان آی مسیج، مشتریان جاسوس افزار جدید ان اس او گروپ قادر به دسترسی به اطلاعات افراد بوده اند.

بررسی های موسسه امنیتی سیتیزن لب که اولین بار این موضوع را افشا کرده نشان می دهد از این روش برای جاسوسی از یک فعال کشور به ابزاری برای نفوذ به آیفون و سرقت اطلاعات مبدل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصله امنیتی تازه اپل برای مقابله با جاسوسی صهیونیست ها

وصله امنیتی تازه اپل برای مقابله با جاسوسی صهیونیست ها