مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-14سياسي

علی نژاد شهردار آلاشت شد/ برنامه شهردار جدید برای آلاشت 1404


یحیی علی نژاد که سابقه مدیریت روابط عمومی شهرداری قائم شهر را در کارنامه خود دارد به عنوان شهردار آلاشت انتخاب شد که برای این شهر برنامه 4ساله با (عنوان آلاشت 1404) دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، اعضای شورای شهر آلاشت با 5 رأی، یحیی علی نژاد را به عنوان شهردار شهر به استانداری معرفی کردند و حکم انتصاب وی با امضای استاندار و توسط مهدی راز جویان معاون عمرانی استانداری به وی داده شد.

* برنامه 4 ساله برای آلاشت 1404 یحیی علی نژاد شهردار جدید آلاشت که سابقه 25 ساله فعالیت در شهرداری، مدیر روابط عمومی شهرداری قائم شهر و مدیر سازمان آرامستان های قائم شهر را در کارنامه خود دارد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، گفت: برنامه 4 ساله با عنوان آلاشت 1404 با توجه به ابعاد مختلف آن به شورای شهر ارائه دادم.

*مصاحبه با 17 نامزد شهردار شدن آلاشت رییس شورای شهر آلاشت سوادکوه با اشاره به اینکه از 14 مرداد ماه به صورت رسمی برای انتخاب شهردار آغاز به کار کردیم، گفت: با 17 نفر از علاقمندان برای شهردار شدن آلاشت مصاحبه انجام دادیم و در چند جلسه نقطه نظرات آنان مورد بررسی قرار گرفت.

جمشید ابراهیم نژاد افزود: 4 نفر که دارای شاخص های بیشتر مورد نظر شورای شهر شهر بودند از بین همه نامزد های شهرداری انتخاب و جلسات تخصصی تری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نژاد شهردار آلاشت شد/ برنامه شهردار جدید برای آلاشت 1404

علی نژاد شهردار آلاشت شد/ برنامه شهردار جدید برای آلاشت 1404