مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-14اقتصادي

اختصاص 400میلیارد تومان اعتبار جهت راه اندازی واحدهای راکد صنعتی استان قم


استاندار قم با اشاره به تفاهم نامه استانداری قم و ستاد اجرایی فرمان امام درباره واحدهای راکد صنعتی گفت: مقرر شد تا برای احیای واحدهای راکد صنعتی قم مبلغ 400میلیارد تومان اختصاص داده شود.

- ، بهرام سرمست صبح سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با اشاره به موقعیت، ویژگی ها و قابلیت های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: جایگاه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در قم جایگاه بسیار بالایی است استاندار قم با اشاره به مصوبات جلسات قبلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در منطقه سلفچگان گفت: برخی واحدهای راکدی که قرار بود به چرخه تولید باز گردند همچنان بلاتکلیف هستند و می بایست به سرعت به چرخه تولید برگردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته طرح اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به خطوط ریلی به سرانجام رسیده است و پیمانکار انتخاب شده و به زودی عملیات اجرایی نیز آغاز خواهد شد.

سرمست همچنین در این جلسه خواستار تسریع در راه اندازی و توسعه فاز 3 منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان شد.

استاندار قم با تاکید مجدد بر راه اندازی واحدهای راکد به تفاهم نامه استانداری قم با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی اشاره کرد و گفت: در این تفاهم نامه مقرر شد تا برای احیای واحدهای راکد مبلغ 400 میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400میلیارد تومان اعتبار جهت راه اندازی واحدهای راکد صنعتی استان قم

اختصاص 400میلیارد تومان اعتبار جهت راه اندازی واحدهای راکد صنعتی استان قم