مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-14اقتصادي

گرانفروشان بلیط هواپیمای اربعین توبیخ می شوند/ مجلس نظارت می کند


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ما بر نحوه فروش بلیت هواپیمای اربعین نظارت می کنیم و حتما با گران فروشان برخورد جدی خواهد شد.

- محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری مراسم اربعین حسینی،گفت: تعداد زائران ایرانی اربعین در ابتدا 30 هزار نفر تعیین شده بود که پس از حضور نخست وزیر عراق در ایران تعداد زوار ایرانی اربعین به 60 هزار نفر افزایش یافت.

وی با انتقاد از گران فروشان بلیت هواپیمای اربعین،افزود: در سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیط رفت و برگشت اربعین 5 میلیون تومان تعیین شد و اگر ایرلاین ها پول بیشتری از مردم دریافت کنند، خلاف قانون است.

رییس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: علاوه بر این، ایرلاین ها زمانی می توانند بلیت اربعین را به فروش برسانند که زائران ویزا دریافت کرده باشند و نباید به افرادی که ویزا ندارند بلیت بفروشند و اگر این کار را هم انجام دهند تخلف است و با آنان برخورد خواهد شد.

رضایی کوچی افزود: امروز بنده با مسئولان ذیربط از جمله رییس سازمان هواپیمایی کشوری به صورت تلفنی صحبت و تاکید کردم که نظارت های خود را در زمینه فروش بلیت هواپیمای اربعین افزایش دهند و اجازه ندهند گران فروشی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشان بلیط هواپیمای اربعین توبیخ می شوند/ مجلس نظارت می کند

گرانفروشان بلیط هواپیمای اربعین توبیخ می شوند/ مجلس نظارت می کند