مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-14پزشكي

مرگ 8 نفر در یک روز در استان/ 55 کودک کرونایی در کرمانشاه بستری هستند


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم اکنون 55 بیمار کودک در بیمارستان محمد کرمانشاهی با علائم کرونا بستری هستند که 11 نفر از این تعداد در بخش مراقبت ویژه تحت مراقبت هستند.

- مهدی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: 55 هزار و 336 بیمار از ابتدامی اپیدمی کرونا در استان در بیمارستان ها بستری شده اند که در حال حاضر یک هزار و 522 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی گفت: علی رغم اینکه طی دو سه روز اخیر شاهد کاهش نسبی تعداد بیماران بستری بودیم ولی متأسفانه با این تعداد امروز باز افزایش را شاهد هستیم و تصور اینکه آمار پایی می آیید محقق نشد و نشاگر این است هنوز در پیک هستیم.

وی بیماران بستری در بخش های ویژه را 227 مورد اعلام کرد و افزود: 61 بیمار با حال وخیم در بیمارستان های استان بستری هستند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد بیماران بستری جدید طی 24 ساعت گذشته را 306 مورد و ترخیص ها را 247 مورد اعلام کرد و افزود: هم اکنون 55 بیمار کودک در بیمارستان محمد کرمانشاهی با علائم کرونا بستری هستند که 11 نفر از این تعداد در بخش مراقبت ویژه تحت مراقبت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 8 نفر در یک روز در استان/ 55 کودک کرونایی در کرمانشاه بستری هستند

مرگ 8 نفر در یک روز در استان/ 55 کودک کرونایی در کرمانشاه بستری هستند