مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-14اقتصادي

ثبت نام حدود 4 هزار دارابی در طرح اقدام ملی مسکن


معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس اعلام کرد که در فاز نخست طرح اقدام مسکن ملی در شهرستان داراب، 3 هزار و 832 نفر ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/فارس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس اعلام کرد که در فاز نخست طرح اقدام مسکن ملی در شهرستان داراب، 3 هزار و 832 نفر ثبت نام کرده اند.

محمد رسول پروری سه شنبه 23 شهریور در نشست بررسی برخی از قابلیت های مسکن اقدام ملی که در شهرستان های شرق فارس در حال اجراست، گفت: این طرح مورد استقبال شهروندان در شهرهای مختلف قرار گرفته و تاکنون بسیاری از متقاضیان مبلغ 40 میلیون تومان آورده اولیه خود را واریز کرده اند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس اضافه کرد: طرح مسکن اقدام ملی در 17 شهرستان استان با تامین آورده متقاضیان در حال اجراست و آورده متقاضیان در این شهرها به رقم قابل توجهی رسیده است.

پروری اظهار کرد: علاوه بر شهرستان های شرق فارس در مناطق جنوبی این استان هم از مسکن ملی استقبال خوبی شده است.

مدیر امور اجرایی و ماشین آلات بنیاد مسکن فارس نیز در این نشست با تشریح دستاوردهای توسعه و محرومیت زدایی با کارکرد این مدیریت در سال 99 بر لزوم تداوم فعالیت های جهادی و خدمت بی منت تاکید کرد و گفت: در سالی که گذشت شاهد جنبه های مختلفی از توسعه و محرومیت زدایی با فعالیت جهادی مدیر امور اجرایی و ماشین آلات بنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام حدود 4 هزار دارابی در طرح اقدام ملی مسکن

ثبت نام حدود 4 هزار دارابی در طرح اقدام ملی مسکن