مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-14اقتصادي

66 درصد منابع بانکی خراسان جنوبی سپرده های مردمی است


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به حجم سپرده های مردم استان در بانک ها، گفت: براساس آمار 66 درصد منابع بانکی استان سپرده های مردمی است که به صورت کوتاه مدت و بلندمدت در بانک ها پس انداز شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری صبح امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان، اظهار داشت: این موضوع به کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود که برای شرکت های وابسته و پیمانکاران خود زمانی را تعیین کنند که منابع مالی خود را به استان برگردانند.

وی بیان داشت: این اصلاً پسندیده نیست که شرکت های دولتی و غیر دولتی و بنگاه های اقتصادی، اینجا کسب درآمد کنند ولی گردش مالی شان را جای دیگری انجام دهند و منافعش به دیگر مناطق تعلق گیرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از جهت گیری های ما در برنامه ریزی ها باید این باشد که به هیچ عنوان منابعی از استان خارج نشود، اضافه کرد: براساس گزارش های موجود، پرداخت تسهیلات به خوبی صورت می گیرد و تعاملات نیز مطلوب است اما به علت عدم اطلاع رسانی درست و به موقع گلایه هایی از عملکرد سیستم بانکی وجود دارد.

ملانوری ادامه داد: با عنایت به اهمیت موضوع باید برای افزایش منابع مالی بانک ها اقدامات عاجلی در زمینه جذب اعتبارات ملی و استفاده از ظرفیت های قانونی همچون ماده 56 صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

66 درصد منابع بانکی خراسان جنوبی سپرده های مردمی است

66 درصد منابع بانکی خراسان جنوبی سپرده های مردمی است