مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-14اقتصادي

یزد در تدارک حضوری گسترده در کمپین ایران تندرست


مسئول اجرایی کمپین ایران تندرست در استان یزد گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و استفاده از ظرفیت های موجود در تدارک حضوری گسترده در کمپین ایران تندرست هستیم.

- ایسنا/یزد مسئول اجرایی کمپین ایران تندرست در استان یزد گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و استفاده از ظرفیت های موجود در تدارک حضوری گسترده در کمپین ایران تندرست هستیم.

حمیدرضا شیر با اشاره به اهمیت اجرای کمپین ایران تندرست گفت: کمپین ایران تندرست از سوی فدراسیون ورزش های همگانی و با هدف و اولویت کاهش کم تحرکی ملی و حرکت به سمت تحقق شعار امسال با عنوان بهره وری نیروی کار ایران با ورزش همگانی برنامه ریزی و اجرایی می شود.

وی افزود: در این کمپین که از یکشنبه 21 شهریورماه آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت، 31 هیئت استانی، 60 انجمن و کمیته به شکل مستقل برای آگاهی بخشی عموم مردم نسبت به ورزش و اثرات مثبت آن برنامه های متنوعی را به اجرا در خواهند آورد و عموم مردم را از طریق فضای مجازی با ایجاد محتوا در 11 محور متفاوت به فعالیت ورزشی دعوت می کنند.

شیر با بیان این که در این کمپین تولید محتوای متنوعی در قالب عکس روز، ویدیو کلیپ، پوستر، اینفوگرافی، بروشور، موشن گرافی ، سفیر، لایو ، رادیویی تلویزیونی و پادکست انجام می شود، تصریح کرد: طیف های مختلفی در این کمپین برای فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد در تدارک حضوری گسترده در کمپین ایران تندرست

یزد در تدارک حضوری گسترده در کمپین ایران تندرست