مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-14سياسي

مدیریت درآمد و هزینه از عوامل اساسی در توسعه پایدار شهری


مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: سیاست گذاری، برنامه محوری و ریل گذاری برای مدیریت شهری باید جزء برنامه های شورای اسلامی بوده و این نهاد پاسخگوی نیازهای شهروندی و رای مردم باشد.

- ایسنا/تهران مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: سیاست گذاری، برنامه محوری و ریل گذاری برای مدیریت شهری باید جزء برنامه های شورای اسلامی بوده و این نهاد پاسخگوی نیازهای شهروندی و رای مردم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا طاهری نسب مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری صبح امروز در مراسم معارفه شهردار پیشوا بیان کرد: امروزه رشد سریع شهرها یکی از ویژگی های جمعیتی کشورها بوده و 90 درصد جمعیت در شهرها ساکن هستند.

وی ادامه داد: رشد سریع شهرها این سوال را مطرح می کند که آیا توانسته ایم تعلق خاطر و شرایط زیست را برای شهروندان فراهم، کیفیت زندگی آنان را افزایش دهیم و مشارکت شهروندان را در امور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سایر امور بالا ببریم؟ پاسخ به این سوالات باعث می شود درک صحیحی از زندگی شهری داشته باشیم.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران افزود: می طلبد مدیران شهری، مدیریت درآمد را در اولویت قرار دهند و ایجاد منابع درآمدی پایدار را به عنوان یک اصل استراتژیک جزء برنامه های مهم خود تلقی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت درآمد و هزینه از عوامل اساسی در توسعه پایدار شهری

مدیریت درآمد و هزینه از عوامل اساسی در توسعه پایدار شهری