مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-14سياسي

2 نفر از کاندیداهای شهرداری زنجان برنامه خود را ارائه کردند


رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه تلاش شورا انتخاب سریع شهردار است، گفت: تاکنون2 نفر از کاندیداهای شهرداری زنجان برنامه خود را ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: شورای شهر از دیدگاه رسانه ها در نقد و بررسی اخبار شهری استقبال می کند و وظیفه شورا هم پاسخگویی است.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه وظیفه شورا پیگیری مشکلات شهروندان و رفع آنهاست، بیان کرد: گاها شهروندان پیشنهادات ارزنده ای ارائه می دهند که شورا از آن استقبال می کند.

وی با اشاره به اینکه شورا در برابر انتقادات شرح صدر دارد، گفت: مخصوصا اگر انتقادات طوری باشد که دردی از جامعه را حل کند، استقبال خواهیم کرد.

مرادلو با اشاره به اینکه درهای اتاق شورا به روی شهروندان و اصحاب رسانه باز است، گفت: ما وظیفه داریم که از پیشنهادات استقبال کنیم و پیگیری لازم را انجام دهیم.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه گاها حتی انتقادات تند است، گفت: قصد اعضای شورای اسلامی شهر زنجان تقابل نیست و ما به دنبال این نیستیم که رسانه را محدود کنیم، چون از سر دلسوزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 نفر از کاندیداهای شهرداری زنجان برنامه خود را ارائه کردند

2 نفر از کاندیداهای شهرداری زنجان برنامه خود را ارائه کردند