مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-14پزشكي

تبعات شیوع همزمان آنفلوانزا و کرونا/کادر درمان از پا در می آید


رییس بخش عفونی بیمارستان لقمان حکیم نسبت به همزمانی آنفلوانزا و کرونا هشدار داد و گفت: شیوع وسیع آنفلوانزای فصلی همزمان با همه گیری کرونا می تواند بیمارستان ها و کادر درمان را از پا درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخطرناک و اگر رعایت نکنیم بسیار کشنده خواهد بود.

شکوهی، خطر افرادی که از اساس و بدون هیچ منطق علمی با هر گونه واکسن مخالفند و معتقدند که واکسن ها بدن را در مقابل بیماری ضعیف می کنند را مورد توجه قرار داد و افزود: واکسینه شدن در برابر بیماری خصوصاً در پاندمی ها یک مسؤولیت اجتماعی است، ماه ها است کشور ما با آمار بالایی از مرگ و میر ناشی از کرونا روبرو ست.

باید به این موضوع توجه داشته باشیم با توجه به مشکلات اخیر واکسن ها با مشقت های زیادی در دسترس عموم قرار می گیرد بنابراین تنها راهکار برای کاهش مرگ ومیر هموطنانمان واکسیناسیون علیه بیماری است.

وی ضمن هشدار نسبت به خطر مخالفان واکسیناسیون برای سلامت عمومی تاکید کرد: تنها موضوعی که می تواند به کاهش بار بیماری کمک کند، قطعاً و بدون تردید واکسیناسیون است.

رییس بخش عفونی بیمارستان لقمان حکیم با اشاره به این که که نتایج برخی مطالعات جدید نشان می دهد که واکسن آنفلوانزا می تواند از افراد در برابر برخی عوارض شدید ناشی از ابتلاء به کووید 19 محافظت کند، افزود: به نظر می رسد واکسن آنفلوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات شیوع همزمان آنفلوانزا و کرونا/کادر درمان از پا در می آید

تبعات شیوع همزمان آنفلوانزا و کرونا/کادر درمان از پا در می آید