مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-14سياسي

بزرگترین رویداد سالانه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران کلید خورد


با تعیین دبیران برگزارکننده ششمین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت، بزرگترین رویداد سالانه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران کلید خورد.

- با تعیین دبیران برگزارکننده ششمین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت، بزرگترین رویداد سالانه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران کلید خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنگره زخم و ترمیم بافت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران که بزرگترین رویداد علمی این سازمان است، در سال 1393 در سطح ملی آغاز به کار کرد و پس از برگزاری دو دوره، از سال 1395 در سطح بین المللی نیز برگزار می شود.

دکتر مسعود حبیبی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در احکامی، دبیران ششمین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت را منصوب کرد؛ براین اساس، دکتر مهدی حسینیان سراجه لو به عنوان دبیر اجرایی، دکتر منصور جمالی به عنوان دبیر علمی در بخش علوم پایه و دکتر پروین منصوری به عنوان دبیر علمی کنگره در بخش بالینی انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، سال گذشته با وجود همه گیری بیماری کووید-19 که امکان برگزاری حضوری کنگره وجود نداشت، جهاد دانشگاهی این رویداد علمی را به صورت مجازی با حضور 46 سخنران علمی از ایران و هفت کشور جهان برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین رویداد سالانه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران کلید خورد

بزرگترین رویداد سالانه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران کلید خورد