مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-14حوادث

کشف محموله سنگین داروی احتکاری توسط پلیس کرمان


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله سنگین داروی احتکاری توسط پلیس کرمان در یک انبار و با شرایط نگهداری غیراستاندارد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شناسایی باندهایی که اقدام به توزیع دارو خارج از شبکه  و دارو قاچاق می کنند، در دستور ناجا قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و سایر رده های انتظامی شناسایی باندهای قاچاق دارو در دستور کار قرار دارد و در همین رابطه یک انبار که محل نگهداری مقادیر زیادی دارو بود شناسایی شد.

ناظری تصریح کرد: این انبار با هماهنگی دستگاه قضایی و دانشگاه علوم پزشکی مورد بازرسی قرار گرفت و نزدیک به 325 قلم دارو شامل 425 هزار عدد داروهای مختلف در آن کشف شد که ارزش ریالی اولیه این داروها 30 میلیارد ریال است و در این رابطه دو متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: محل نگهداری این داروها از نظر استاندارد نگهداری دارو مناسب نبود و در همان یخچالی که مواد غذایی نگهداری می شد، داروها هم نگهداری می شدند.

وی عنوان کرد: پرونده در زمینه توزیع خارج از شبکه دارو و نگهداری خارج از سامانه انبار داری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله سنگین داروی احتکاری توسط پلیس کرمان

کشف محموله سنگین داروی احتکاری توسط پلیس کرمان