مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-14سياسي

فعالیت بالای 1000 نیروی جمعیت هلال احمر در 30 مرکز واکسیناسیون گیلان


به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان یک هزار و 55 نفر از جوانان عضو هلال احمر به منظور تسریع در روند واکسیناسیون در 30 مرکز فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیاوش غلامی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هلال احمر در دوران کرونا به ویژه موج پنجم همواره در کنار مردم بوده است، اظهار کرد: در ایام کرونا نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر پای کار مبارزه با این ویروس بوده و با حضور در بیمارستان های گیلان به کنترل این ویروس کمک کردند.

وی با اشاره به نقش جمعیت  هلال احمر در اجرای طرح واکسیناسیون در گیلان گفت: با آغاز موج پنجم کرونا هلال احمر به جهت مبارزه با گونه دلتای ویروس کرونا با اجرای طرح ایران یاران جوان به واکسیناسیون صحیح در گیلان کمک کرده است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان طرح ایران یاران جوان به منظور تسکین آلام بشری، اهداف والای جمعیت هلال احمر در ترویج فرهنگ نوع دوستی اجرایی شده است.

غلامی از حضور بیش از یک هزار داوطلب جمعیت هلال احمر در اجرای طرح واکسیناسیون خبر داد و تصریح کرد: در طرح ایران یاران جوان یک هزار و 55 نفر از جوانان عضو هلال احمر به منظور تسریع در روند واکسیناسیون در 30 مرکز فعال بوده و این اعضا در ثبت سامانه اطلاعات و تزریق واکسن زیر نظر پزشک مراکز مذکور همکاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بالای 1000 نیروی جمعیت هلال احمر در 30 مرکز واکسیناسیون گیلان

فعالیت بالای 1000 نیروی جمعیت هلال احمر در 30 مرکز واکسیناسیون گیلان