مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-14اقتصادي

دستیابی به رشد اقتصادی، محور اصلی است


رشد اقتصادی و افزایش بهره وری باید مورد توجه همه برنامه ریزان، تصمیم گیران و تصمیم سازان قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه، چهارمین جلسه ستاد بودجه سال 1401 کشور با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، اعضای ستاد و رؤسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها که به صورت آنلاین شرکت کرده بودند برگزار شد.

مسعود میرکاظمی، رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: اقتصادمحوری اساس کار است، باید از پروژه محوری فاصله بگیریم و با تمرکز بر برنامه به نتیجه برسیم.

وی با اشاره به اینکه ادامه روند فعلی اقتصاد، روند مطلوبی نیست تصریح کرد: منابع پایدار و غیر پایدار مصرف شده، بدهی هایی به اسم تحقق برنامه ها بر کشور تحمیل شده است و اوراق قرضه هایی که دولت، هر سال باید بازپرداخت کند جز افزایش تورم و فشار اقتصادی بر افراد ضعیف جامعه و کاهش درآمد مردم و عدم تحقق برنامه نتیجه ای در بر نداشته است.

باید سهم استان ها در هر بخش برای رشد اقتصادی مشخص و این مسئله تا سطح شهرستان ها توسط سازمان های استانی استخراج و تدوین شود.

میرکاظمی با بیان اینکه تمام هم و غم ما این است که به بخش تولید شتاب داده شود، خاطر نشان کرد: طبق روال گذشته اگر برنامه اقتصادی پیش برود هزینه جبران ناپذیری بر کشور وارد می شود لذا توجه به رشد اقتصادی و افزایش بهره وری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به رشد اقتصادی، محور اصلی است

دستیابی به رشد اقتصادی، محور اصلی است