مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-14سياسي

«حسین پور» شهردار شهر تویسرکان شد


رییس شورای اسلامی شهر تویسرکان از انتخاب «محمد حسین پور» به عنوان شهردار تویسرکان با هفت رأی خبر داد.

- علی خزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تویسرکان از انتخاب محمد حسین پور به عنوان شهردار شهر تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به فراخوان زده شده 21 نفر کاندید شدند که از این تعداد 11 نفر شرایط لازم نداشتند و از 10 نفر باقی مانده هم دو نفر انصراف دادند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش شد که شهردار بومی انتخاب شود افزود: نظر همه اعضای شورا در این انتخاب این بود که پس از امتیازبندی یک نفر که دارای تجربه، تخصص، جسارت، دلسوز و.

است، شهردار شود.

رییس شورای اسلامی شهر تویسرکان با اشاره به اینکه پس از امتیازبندی، حسین پور طبق نظر اعضا با بیشترین امتیاز را کسب کرد یادآور شد: شهردار تویسرکان با رأی هفت نفر از اعضای شورای شهر انتخاب شد.

وی با بیان اینکه بنده معتقدم شهردار باید کسی باشد که بتواند برای این شهر همچون خانه خود به مردم خدمت کند ادامه داد: شهردار باید واقف بر کار و کارآمد باشد نه اینکه به آن خط بدهند و یا همچون پازل باشد که طراحی اش کنند.

خزایی به مسئولیت های محمد حسین پور در کسوت شهردار کوهدشت، شهردار دو ناحیه لرستان و نهاوند اشاره کرد و گفت: از شهردار جدید انتظار داریم بهتر از قبل در راستای ایجاد تحول در شهر تویسرکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حسین پور» شهردار شهر تویسرکان شد

«حسین پور» شهردار شهر تویسرکان شد