مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-14فرهنگي

هنرواره نمایشنامه خوانی عاشورایی همدان مهرماه برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری هنرواره نمایشنامه خوانی عاشورایی استان خبر داد و گفت: در مهلت اعلام شده، 30 اثر به دبیرخانه ارسال شد.

- ایسنا/همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری هنرواره نمایشنامه خوانی عاشورایی استان خبر داد و گفت: در مهلت اعلام شده، 30 اثر به دبیرخانه ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی بیان کرد: دهمین هنرواره نمایشنامه خوانی استان همدان به دلیل تقارن با ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)؛ با موضوع عاشورایی در شهرستان فامنین برگزار می شود.

وی افزود: فراخوان این هنرواره تیرماه منتشر شد و در مهلت مقرر 30 نمایشنامه خوانده شده از شهرستان های همدان، ملایر، تویسرکان، بهار و رزن به دبیرخانه همدان رسید.

احسانی با بیان اینکه داوری آثار توسط هیئت انتخاب در حال انجام است، خاطرنشان کرد: نتایج داوری تا پایان شهریورماه مشخص و اعلام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: این هنرواره در روزهای 7 و 8 مهرماه با خوانش نمایشنامه ها در محل کتابخانه شهرستان فامنین برگزار شده و در مراسم پایانی، به تشخیص هیئت داوران از برگزیدگان رشته های بازیگری زن و مرد، متن، کارگردانی و توضیح صحنه خوان با تجلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرواره نمایشنامه خوانی عاشورایی همدان مهرماه برگزار می شود

هنرواره نمایشنامه خوانی عاشورایی همدان مهرماه برگزار می شود