مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-14اقتصادي

نگرانیم پیاده راه هم به سرنوشت تعریض خیابان «مدرس» تبدیل شود


طرح پیاده راه شدن خیابان مدرس کرمانشاه از سال گذشته به صورت جدی مطرح شد، خیابانی که پیاده راه شدن آن می تواند به جاذبه ای برای کلانشهر کرمانشاه تبدیل شود، - نگرانیم "پیاده راه" هم به سرنوشت تعریض خیابان مدرس تبدیل شود ایسنا/کرمانشاه طرح پیاده راه شدن خیابان مدرس کرمانشاه از سال گذشته به صورت جدی مطرح شد، خیابانی که پیاده راه شدن آن می تواند به جاذبه ای برای کلانشهر کرمانشاه تبدیل شود، اما از سوی دیگر این طرح نگرانی هایی را برای بازاریان این محدوده ایجاد کرده است.

اواخر سال گذشته که موضوع پیاده راه شدن خیابان مدرس با جدیت مطرح بود، با درخواست اصناف، استاندار کرمانشاه دستور داد اجرای این پروژه مدتی به تاخیر بیافتد تا به بازار شب عید کسبه این محدوده لطمه ای وارد نشود.

اگرچه اکنون با گذشت شش ماه از سال و با رفتن شهردار پیشین(سعید طلوعی) و مشخص نبودن تکلیف مدیریت شهری کرمانشاه، اجرایی شدن این طرح در هاله ای از ابهام است، اما با توجه به اینکه بخشی از ذینفعان این طرح کاسبان این محدوده هستند، بی شک باید نظر آنها را نیز جویا شد.

حسین بیات عضو هیات رییسه اتاق اصناف کرمانشاه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح راه پیاده راه شدن خیابان مدرس، گفت: اصناف به هیچ عنوان مخالف اجرای این طرح نیستند، اما عقیده داریم هر طرحی که مرتبط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانیم پیاده راه هم به سرنوشت تعریض خیابان «مدرس» تبدیل شود

نگرانیم پیاده راه هم به سرنوشت تعریض خیابان «مدرس» تبدیل شود