مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-14سياسي

احداث سایت پسماند در ساوه متنفی شد


موضع نماینده مجلس، فرماندار، مدیرکل محیط زیست و کارگروه پسماند بر منتفی بودن طرح احداث سایت پسماند صنعتی در ساوه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی میرزایی ظهر سه شنبه در نشست با مدیرکل محیط زیست استان مرکزی با موضوع راه اندازی سایت پسماند گفت: در چند روز اخیر صحبت هایی در فضای مجازی در خصوص راه اندازی مجدداً سایت پسماند در شهرستان ساوه منتشر شد که باعث حساسیت و دغدغه مردم ساوه شده است هرچند این طرح در سال گذشته منتفی شده بود.

وی افزود: در سنوات قبل در کارگروه هایی بحث شناسایی محلی برای احداث سایت پسماند در نقاط مختلف استان شده بود و شایعاتی مبنی بر اینکه این طرح در ساوه احداث می شود، وجود داشت در صورتی که زمینی اختصاص پیدا نکرده بود و مجوزی هم برای آن صادر نشده بود.

فرماندار ساوه تصریح کرد: این طرح از حیث کارشناسی و جانمایی مورد تأیید نیست و از سویی دیگر، شهرستان ساوه این ظرفیت را نداشت که خوشبختانه جلسات مکرری در این راستا برگزار شد که در نهایت نتیجه این جلسات منجر به منتفی شدن این طرح شد.

میرزایی در خصوص منتفی بودن این طرح گفت: موضع نماینده مجلس، فرماندار، مدیرکل محیط زیست و کارگروه پسماند بر منتفی بودن این طرح است و با توجه به اجماع مسئولان اجرایی این طرح در شهرستان ساوه اجرا نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سایت پسماند در ساوه متنفی شد

احداث سایت پسماند در ساوه متنفی شد