مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-14اجتماعي

اجرای پویش شور عاطفه ها در بوشهر


پویش ملی شور عاطفه ها با هدف کمک به تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند از 20 شهریور در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور آغاز و تا 11 مهر ادامه دارد.

- ایسنا/بوشهر پویش ملی شور عاطفه ها با هدف کمک به تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند از 20 شهریور در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور آغاز و تا 11 مهر ادامه دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در این خصوص اظهار کرد: این پویش با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می شود که با توجه به شیوع کرونا و تغییرات نظام آموزشی، ارائه ملزومات و تجهیزات آموزش غیر حضوری دانش آموزان و پرداخت کمک هزینه تحصیل، در اولویت این طرح قرار گرفته است.

محمدرضا میری افزود: به منظور رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا، همچون سال گذشته پایگاه های کمیته امداد در سطح شهرها مستقر نخواهد شد و جذب کمک های مردمی در شور عاطفه ها از روش های غیرحضوری انجام خواهد پذیرفت.

وی یادآور شد: در هماهنگی های صورت گرفته با سازمان دانش آموزی، روز چهارشنبه هفتم مهرماه زنگ عاطفه ها به صورت نمادین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونا در مدارس نواخته خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: مردم نیکوکار هم استانی می توانند از طریق شماره کارت 0370-5003-9979-6037 و یا شماره گیری کد دستوری #1*077*8877* کمک ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش شور عاطفه ها در بوشهر

اجرای پویش شور عاطفه ها در بوشهر