مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-14اقتصادي

بروز تنش آبی در 100 روستای خرم آباد/ لزوم آمادگی برای مقابله با بحران های احتمالی


فرماندار خرم آباد با تاکید بر مدیریت منابع آبی، از احتمال بروز تنش آبی برای 100 روستای خرم آباد خبر داد و گفت: برخی روستاها به وسیله تانکر آب رسانی می شود و با توجه به استمرار خشکسالی باید آمادگی لازم جهت مقابله و به حداقل رساندن مشکلات خشکسالی پیش بینی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان، در  جمع خبرنگاران با اشاره به اعتبارات عمرانی حوزه شهرستان، اظهار کرد: کل اعتبارات مصوب از محل همه منابع مختلف بودجه ای در سال جاری بالغ بر 275 میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده همه موافقت نامه ها مبادله شده و تخصیص 6 ماهه اول سال اعلام و به همه پروژه ها حدود 27 درصد تخصیص گرفتند و انتظار می رود همه مدیران دستگاه های اجرایی هر چه زودتر پیمانکاران پروژه ها انتخاب و عملیات اجرایی آن ها شروع شود.

فرماندار خرم آباد بر نظارت مستمر کمیت و کیفیت کار پیمانکاران تاکید کرد و افزود : از این رو باید گزارش ها مستمر به معاونت عمرانی فرمانداری خرم آباد ارائه شود.

طولابی با اشاره به بروز پدیده خشکسالی در خرم آباد، تصریح کرد: این پدیده خسارت های زیادی در حوزه های اقتصادی و اجتماعی وارد کرده که نیاز است در زمینه مدیریت دستگاه هلی متولی این موضوع به و آب گرفتگی معابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز تنش آبی در 100 روستای خرم آباد/ لزوم آمادگی برای مقابله با بحران های احتمالی

بروز تنش آبی در 100 روستای خرم آباد/ لزوم آمادگی برای مقابله با بحران های احتمالی