مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-14پزشكي

هشدار درباره همزمانی آنفلوانزای فصلی و کرونا


مقایسه ای از وضعیت رعایت پروتکل ها در سالی گذشته با پاییز و زمستان پیش رو گواه این مهم است که احتمال شیوع آنفلوانزا امسال بیشتر است.

- رییس بخش عفونی بیمارستان لقمان حکیم نسبت به همزمانی آنفلوانزا و کرونا در پاییز و زمستان 1400 هشدار داد و گفت: مقایسه ای از وضعیت رعایت پروتکل ها در سالی گذشت با پاییز و زمستان پیش رو گواه این مهم است که احتمال شیوع آنفلوانزا امسال بیشتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شروین شکوهی با بیان این که پیش از رسیدن فصل سرما و بیماری های بخصوص آن باید آماده باشیم، اظهار کرد: تامین واکسن آنفلوانزا خصوصا برای کادر درمان و گروههای پرخطر ضرورت دارد.

وی ضمن ابراز نگرانی از شیوع آنفلوانزای فصلی و همزمانی آن با کرونا افزود: مقایسه ای از وضعیت رعایت پروتکل ها در سالی گذشته با پاییز و زمستان پیش رو گواه این مهم است که احتمال شیوع آنفلوانزا امسال بیشتر است.

شکوهی با اشاره به این که آنفلوانزا یک عفونت ویروسی، مسری و شایع است تاکید کرد: این بیماری، به خصوص برای کادر درمان که در تماس مستقیم با بیماران هستند، سالمندان، کودکان خردسال و مبتلایان به بیماری های مزمن و زمینه ای می تواند خطرناک باشد.

این استاد دانشگاه نسبت به همزمانی آنفلوانزا و کرونا در پاییز و زمستان 1400 هشدار داد و افزود: بی تردید شیوع وسیع آنفلوانزای فصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره همزمانی آنفلوانزای فصلی و کرونا

هشدار درباره همزمانی آنفلوانزای فصلی و کرونا