مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-14فرهنگي

رقابت «قصیده گاو سفید» برای چشم طلایی زوریخ


«قصیده گاو سفید» ساخته بهتاش صناعی ها و مریم مقدم و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی در دهمین حضور بین المللی اش در بخش مسابقه هفدهمین جشنواره فیلم زوریخ سوییس به روی پرده خواهد رفت.

- قصیده گاو سفید ساخته بهتاش صناعی ها و مریم مقدم و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی در دهمین حضور بین المللی اش در بخش مسابقه هفدهمین جشنواره فیلم زوریخ سوییس به روی پرده خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قصیده گاو سفید تنها فیلم ایرانی حاضر در بخش مسابقه امسال جشنواره فیلم زوریخ خواهد بود که با 13 فیلم دیگر برای دریافت جایزه چشم طلایی این جشنواره به رقابت خواهد پرداخت.

این رویداد سینمایی از معتبرترین جشنواره های فیلم در اروپا است که هر ساله میزبان صد و ده هزار مخاطب حرفه ای سینما و هزار و پانصد خبرنگار یا آژانس خبری از سرتاسر اروپا و جهان است.

دو فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی و جاده خاکی ساخته پناه پناهی نیز در بخش خارج از مسابقه این جشنواره به نمایش در خواهند آمد.

اکران های سراسری و گسترده فیلم قصیده گاو سفید به زودی و در سطح جهانی و توسط بیش از بیست پخش کننده بین المللی آغاز خواهد شد و اطلاع رسانی در مورد این اکران ها به زودی صورت خواهد گرفت.

فیلم قصیده گاو سفید در نخستین نمایش بین المللی خود در بخش مسابقه اصلی هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین حضور داشت و موف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت «قصیده گاو سفید» برای چشم طلایی زوریخ

رقابت «قصیده گاو سفید» برای چشم طلایی زوریخ