مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-14ورزشي

برکناری وزیر ورزش تونس/ درخواست برای برگزاری انتخابات زودهنگام


رییس جمهوری تونس وزیر ورزش و جوانان را برکنار کرد و جنبش النهضه نیز خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی و ریاست جمهوری شد.

- رییس جمهوری تونس وزیر ورزش و جوانان را برکنار کرد و جنبش النهضه نیز خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی و ریاست جمهوری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، قیس سعید، رییس جمهوری تونس در ادامه اقدامات فوق العاده خود، سهام العیادی را که توسط هشام المشیشی، نخست وزیر برکنار شده این کشور برای وزارت ورزش و جوانان تعیین شده بود، برکنار کرد.

محمد القومانی، رییس کمیته اداره بحران سیاسی در جنبش النهضه عدم عمل به قانون اساسی یا تغییر آن را رد و اعلام کرد، حزبش تنها با تغییر برخی از فصول قانون اساسی موافق است.

وی با بیان اینکه رییس جمهوری بیش از حد قانون اساسی را نقض کرده است، از سعید خواست موضع خود را درباره نظام سیاسی روشن کند و تداخل آرای وی را درباره نظام سیاسی به باد انتقاد گرفت.

القومانی از رییس جمهوری خواست، به قانون اساسی پایبند بوده و برای برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی و ریاست جمهوری اقدام کند.

همچنین نورالدین الطبوبی، دبیرکل حزب اتحادیه مشاغل تونس از طرف های حاکم بابت ضایع کردن فرصت های بازسازی این کشور انتقاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری وزیر ورزش تونس/ درخواست برای برگزاری انتخابات زودهنگام

برکناری وزیر ورزش تونس/ درخواست برای برگزاری انتخابات زودهنگام