مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-14سياسي

شناساندن مفاخر و اندیشمندان شاهرود در قالب مسابقات کتابخوانی


سالانه مسابقات کتابخوانی خوبی در شهرستان برگزار می شود اما باید بتوانیم موضوع شناساندن مفاخر و اندیشمندان منطقه به جوانان را نیز در قالب مسابقات داشته باشیم.

- ، حجت الاسلام عباس امینی ظهر سه شنبه در مراسم آغاز به کار لیگ چهارم کتابخوانی در کتابخانه عمومی شهرک البرز شاهرود با بیان اینکه شناساندن مفاخر و اندیشمندان در قالب مسابقات کتابخوانی به خصوص ویژه نسل جوان می تواند دارای اهمیت باشد، تاکید کرد: ابوریحان، خواجه نصیر، ابوعلی سینا و… مفاخری هستند که جای کتاب های زندگی نامه شأن در رویدادها و مسابقات کتابخوانی خالی است.

وی با بیان اینکه باید مفاخر را گرامی داشت و یکی از راه های آن شناساندن ایشان به جوانان است، تاکید کرد: نوجوانان غالباً افراد شاخص را بهتر به یاد می سپارند و آنان را الگوی خود قرار می دهند لذا باید بتوانیم مفاخر خودمان را که نام ایران اسلامی را بر تارک دنیای علم و ادب مطرح ساختند، به عنوان الگو معرفی کنیم.

ویژگی های لیگ کتابخوانی در شاهرود امام جمعه شاهرود خواستار توجه بیشتر به مطالعه در کنار کتب درستی برای نوجوانان و جوانان شد و گفت: نسل جدید فرزندان ایران با هوش و ذکاوت خود در رشته های بسیاری وارد شده و درخشیده است لذا نشان داده از ظرفیت عظیمی در بخش علمی و فرهنگی و… برخوردار است که کتاب می تواند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناساندن مفاخر و اندیشمندان شاهرود در قالب مسابقات کتابخوانی

شناساندن مفاخر و اندیشمندان شاهرود در قالب مسابقات کتابخوانی