مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-14اقتصادي

اداره کل محیط زیست استان مرکزی با 70درصد چارت اداری فعالیت می کند


مردم نیز باید در کنار محیط بانان و مسئولان از محیط زیست مراقبت کنند چرا که این اداره کل دچار کمبود نیرو است با 70 درصد چارت اداری فعالیت می کند.

- ، رضا میرزایی ظهر سه شنبه در نشست با فرماندار ساوه که در محل فرمانداری ساوه با موضوع بررسی پسماند تشکیل شد، گفت: برخلاف شایعاتی که در فضای مجازی در خصوص احداث سایت پسماند در ساوه منتشر شده تا امروز هیچ زمینی و مجوزی برای احداث سایت پسماند صادر نشده است و هیچ بحثی در محافل رسمی استان در این خصوص مطرح نیست؛ مردم در این خصوص نگران نباشند.

وی افزود: مجوز سیاری برای این طرح تا به امروز صادر نشده و اگر قرار است زمین جدیدی در هر جای استان برای این موضوع شناسایی شود باید تمامی استعلامات از ابتدا صورت بگیرد.

مدیر کل محیط زیست استان مرکزی تصریح کرد: اداره کل محیط زیست با 70 درصد چارت اداری فعالیت می کند و دچار کمبود نیرو است، بنابر این تمام مردم کشور باید در صیانت از محیط زیست کوشا باشند و به عنوان چشمان بینا در کنار محیط بانان و مسئولان از محیط زیست مراقبت کنند.

میرزایی با تاکید بر اینکه مردم کشور ما دغدغه زیادی در خصوص محیط زیست دارند، گفت: خوشبختانه با اهتمام ویژه ای که وجود دارد از حدود 70 سال قبل گونه ای از دست نرفته است و گونه های شاخص جانوری در کشور علیرغم کمبود امکانات حمایت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل محیط زیست استان مرکزی با 70درصد چارت اداری فعالیت می کند

اداره کل محیط زیست استان مرکزی با 70درصد چارت اداری فعالیت می کند