مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-14سياسي

گروگان گرفتن سلامت مردم برای تصویب FATF/ رکوردی که دولت رییسی در تامین واکسن شکست


اگر به گفته مسئولان دولت سابق عدم تصویب FATF برای خرید واکسن مشکل ایجاد کرده بود، پس چگونه است که دولت سیزدهم توانسته این روزها بدون تصویب این لوایح، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس، کامران شیرازی: یکی از انتقاداتی که در سال های آخر دولت قبل همواره از سوی مردم در شرایط کرونایی مطرح می شد، انتقاداتی بود که روند کند واکسیناسیون وجود داشت و در پاسخ به این انتقادات و مطالبه مردمی برای تهیه واکسن، دولتمردان وقت بهانه های مختلفی را مطرح می کردند.

  * ادعای مسئولان دولت سابق درباره عدم تامین واکسن! بر همین اساس FATF برای خرید واکسن سخن گفت و اینکه امکان انتقال پول برای خرید واکسن موانعی را ایجاد کرده است!     سخنگوی وقت دولت همچنین گفته بود که به طور کلی نپیوستن به FATF و در لیست سیاه قرار گرفتن آثار خود را بر تراکنش های مالی و تامین مالی نشان داده است و حتی در مواقعی هم که تحریم مانع نمی شود متاسفانه FATF این بهانه را ایجاد می کند .

 علی مطهری، نایب رییس پیشین مجلس هم در آن زمان در توییتی نوشت که ایران به دلیل قرار داشتن در فهرست سیاه FATF نتوانسته است 50 میلیون دلار مبلغ سهمیه ایران از واکسن کرونای مجمع تشخیص مصلحت نظام خواست در این زمینه پاسخگو باشد!     بر همین اساس یکی از بهانه هایی که همواره از سوی مسئولان دولت سابق برای کم کاری در تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروگان گرفتن سلامت مردم برای تصویب FATF/ رکوردی که دولت رییسی در تامین واکسن شکست

گروگان گرفتن سلامت مردم برای تصویب FATF/ رکوردی که دولت رییسی در تامین واکسن شکست