مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-14حوادث

کشف 4 انبار کالاهای احتکار شده در ایلام


فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: توسط پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه ایلام تعداد 4 انبار کالاهای احتکاری در شهر ایلام و یک محموله دام زنده قاچاق در نوار مرزی استان کشف و ضبط شده است.

- سردار جمال شاکرمی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بنابر گزارشات مردمی و با پیگیری های اطلاعاتی در شهریور ماه سال جاری طی 5 عملیات بازرسی و کمین توسط پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه ایلام تعداد 4 انبار کالاهای احتکاری در شهر ایلام و یک محموله دام زنده قاچاق در نوار مرزی استان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: موارد کشف شده شامل 42 هزار لیتر انواع روغن خودرو، لاستیک خودرو سبک و سنگین، وسایل و لوازم خانگی، مواد غذایی و 105 راس دام زنده قاچاق بوده است که ارزش ریالی این کشفیات بالغ بر 35 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: در همین راستا، 5 نفر متخلف به همراه اقلام احتکاری و محموله قاچاق مکشوفه برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با اخلالگران اقتصادی در دستور کار جدی اطلاعات سپاه قرار داد افزود: مردم عزیز با مشاهده موارد احتکار و قاچاق با تلفن شبانه روزی 114 تماس گرفته و گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 انبار کالاهای احتکار شده در ایلام

کشف 4 انبار کالاهای احتکار شده در ایلام