مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-14سياسي

آغاز به کار رییس جدید دانشگاه مالک اشتر


در مراسمی با حضور امیر سرتیپ آشتیانی، روسای سازمان های حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از مسئولان ارشد وزارت دفاع آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد.

- در مراسمی با حضور امیر سرتیپ آشتیانی، روسای سازمان های حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از مسئولان ارشد وزارت دفاع آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم امیر سرتیپ آشتیانی طی حکمی، سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی زاده را به عنوان رییس دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع منصوب و از تلاش های ارزنده سردار سرتیپ دوم پاسدار شفقت رییس سابق دانشگاه مالک اشتر تقدیر کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش های خالصانه سردار سرتیپ قاسم تقی زاده، برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این مراسم با بیان اینکه کشور دارای ظرفیت های زیادی در بخش های دولتی و خصوصی است گفت: تعامل پایدار وزات دفاع بویژه دانشگاه با بخش های مختلف کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: دانشگاه صنعتی مالک اشتر علاوه بر تحقیقات و کارهای علمی، پروژه های مهم و راهبردی ای را نیز در دستور کار دارد که امیدواریم سرعت تکمیل این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار رییس جدید دانشگاه مالک اشتر

آغاز به کار رییس جدید دانشگاه مالک اشتر