مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-14سياسي

تاکید اشتری بر لزوم وضع قوانین جدید بازدارنده و افزایش دهنده هزینه جرم


فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه هوشمندسازی با استفاده از تجهیزات نوین پلیس را در اجرای موفقیت آمیز ماموریت ها یاری می دهد، گفت: نمایندگان مجلس با تصویب قوانین جدید بازدارنده نسبت به افزایش هزینه جرم در پیشگیری یا کاهش آسیب های اجتماعی سهم حیاتی دارند.

- فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه هوشمندسازی با استفاده از تجهیزات نوین پلیس را در اجرای موفقیت آمیز ماموریت ها یاری می دهد، گفت: نمایندگان مجلس با تصویب قوانین جدید بازدارنده نسبت به افزایش هزینه جرم در پیشگیری یا کاهش آسیب های اجتماعی سهم حیاتی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان که با حضور جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی و فرمانده انتظامی این استان در ستاد ناجا برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و به روایتی شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: نیروی انتظامی از نظر پراکندگی و تنوع مأموریت گسترده ترین نیرو در سراسر کشور محسوب می شود که تقریباً به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در حال خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره به اینکه پلیس در بطن و نهاد جامعه قرار دارد و هر فردی به هر حال از طریقی با خدمات ناجا در ارتباط است، خاطرنشان کرد: به هر میزانی که نیروی انتظامی را تقویت کنیم در اصل به ارتقاء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید اشتری بر لزوم وضع قوانین جدید بازدارنده و افزایش دهنده هزینه جرم

تاکید اشتری بر لزوم وضع قوانین جدید بازدارنده و افزایش دهنده هزینه جرم