مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-14اقتصادي

ارائه سبد کامل خدمات بانکی به مشتریان در شعب بانک توسعه تعاون مد نظر است


مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از واحدهای تولیدی و تعاونی استان سمنان، ارائه سبد کامل خدمات بانکی به مشتریان در شعب بانک را حائز اهمیت برشمرد.

- مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از واحدهای تولیدی و تعاونی استان سمنان، ارائه سبد کامل خدمات بانکی به مشتریان در شعب بانک را حائز اهمیت برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک توسعه تعاون ، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از شرکت های استان سمنان اظهار داشت: واحدهای تولیدی در دوران کنونی نقش اساسی و مهمی ایفا می کنند و حمایت از واحدهای تعاونی و تولیدی از اهداف اصلی بانک به شمار می رود.

وی تسهیلات پرداختی استان سمنان از ابتدای سال تا کنون را 2435میلیارد ریال اعلام نمود و گفت: طی سال گذشته نیز 8227 میلیارد ریال تسهیلات به بخشهای مختلف اقتصادی استان سمنان پرداخت گردیده است.

مهدیان با تبیین اهداف و راهبردهای بانک توسعه تعاون به عنوان بانک صد در صد دولتی و توسعه ای و با هدفگذاری اختصاص 70 درصد تسهیلات بانک به تعاونی ها گفت: سهم 40 هزار میلیارد ریالی تسهیلات در اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی به عنوان تکلیف بانک توسعه تعاون در نظر گرفته شده است و در مرحله پنجم و ششم طرح همانند چهار مرحله ابتدایی، شعب با آمادگی کامل، بانک این تکلیف را به صورت کامل ادا خواهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه سبد کامل خدمات بانکی به مشتریان در شعب بانک توسعه تعاون مد نظر است

ارائه سبد کامل خدمات بانکی به مشتریان در شعب بانک توسعه تعاون مد نظر است