مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-14سياسي

ضرورت تغییر الگوی کشت و ترویج آبیاری نوین در پیشوا


فرماندار پیشوا با اشاره به اینکه این منطقه یکی از مناطق پیشگام در توسعه کشت گلخانه ای است گفت: تغییر الگوی کشت و ترویج آبیاری نوین در پیشوا ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عباسی بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای کشاورزی و آب و خاک پیشوا که با حضور حسین کردستانی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری، علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی، محمود ابراهیمی بخشدار جلیل آباد و سایر اعضا برگزار شد اظهار داشت: به دلیل وسعت و سابقه کشاورزی در پیشوا و نقش این حوزه در تولید و اشتغال، جلسات شورای کشاورزی از جلسات مهم شهرستان محسوب شده که مستمرا باید برگزار شود و اعضا اهتمام ویژه ای برای حضور در جلسات و پیگیری مصوبات داشته باشند.

عباسی افزود: نمی توان به حوزه کشاورزی توجه کرد ولی نسبت به الزامات آن بی اهمیت بود؛ یکی از الزامات امروز کشاورزی، استفاده از تکنولوژی و ابزارهای نوین برای کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری است.

فرماندار پیشوا گفت: آب، یک موضوع حیاتی در حوزه کشاورزی است و به دلیل خطاهایی که طی سال های متمادی در این باره صورت گرفته، عمق چاه ها برای برداشت از آب های زیرزمینی افزایش یافته و مخاطراتی همچنین فرونشست را ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تغییر الگوی کشت و ترویج آبیاری نوین در پیشوا

ضرورت تغییر الگوی کشت و ترویج آبیاری نوین در پیشوا