مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-14سياسي

احداث سایت پسماند در ساوه منتفی است/ زمینی واگذار نخواهد شد


احداث سایت پسماند در ساوه که از سالهای گذشته موضوع آن مطرح شده بود، برای همیشه منتفی است.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: احداث سایت پسماند در ساوه که از سالهای گذشته موضوع آن مطرح شده بود، برای همیشه منتفی است.

علی میرزایی سه شنبه 23 شهریورماه در نشستی با مدیرکل محیط زیست استان مرکزی و اصحاب رسانه که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به مطرح شدن مطالبی در فضای مجازی پیرامون احداث سایت پسماند در ساوه، اظهار کرد: موضوع احداث سایت پسماند از سالهای گذشته در این شهرستان مطرح شد که برخی نگرانی ها را در بین شهروندان ساوجی بوجود آورد و تمامی مسئولان شهرستان در آن مقطع مخالفت خود را با اجرای این طرح اعلام کردند.

وی بیان کرد: از آنجاکه جانمایی مکان احداث سایت پسماند در ساوه کارشناسی شده نبوده و این شهرستان ظرفیت و زیرساخت لازم را برای اجرای این طرح ندارد لذا اراده جمعی مبنی بر منتفی شدن احداث این سایت شکل گرفت و در همان زمان رسما اجرای این طرح لغو شد.

فرماندار ساوه با اشاره به طرح مباحثی در روزهای گذشته مبنی بر پیگیری برای اجرای این طرح و از سرگیری عملیات اجرایی آن گفت: احیای این طرح به هیچ عنوان واقعیت ندارد و از اساس تکذیب می شود و تاکنون هیچ زمینی برای اجرای این طرح واگذار نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سایت پسماند در ساوه منتفی است/ زمینی واگذار نخواهد شد

احداث سایت پسماند در ساوه منتفی است/ زمینی واگذار نخواهد شد