مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-14سياسي

حذف تست «پی سی آر» برای دریافت ویزای اربعین 1400


با توجه به رایزنی هایی که انجام شد انجام تست «پی سی آر» برای دریافت ویزا منتفی شد ولی برای سوار شدن به هواپیما باید این تست از سوی مسافران انجام شده باشد.

- با توجه به رایزنی هایی که انجام شد انجام تست  پی سی آر برای دریافت ویزا منتفی شد ولی برای سوار شدن به هواپیما باید این تست از سوی مسافران انجام شده باشد.

دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از حذف تست پی سی آر برای دریافت ویزای اربعین 1400 خبر داد و گفت: تاکنون پیشنهاد بازگشت زمینی زائران به داخل کشور مورد قبول طرف عراقی قرار نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، احمد محمدی فر با بیان اینکه در حال حاضر سهمیه در نظر گرفته شده از سوی عراق برای زائران ایرانی جهت شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، شصت هزار نفر است، افزود: از روز گذشته(دوشنبه) ثبت نام برای سهمیه جدیدی که به تازگی اعلام شده، در سامانه سماح آغاز شده است.

وی با بیان اینکه افرادی در سامانه سماح ثبت نام کنند که حتماً دو دوز واکسن کرونا را تزریق و دارای کارت واکسن معتبر باشند و این اسامی از طریق سامانه از سوی وزارت بهداشت نیز کنترل می شود، تاکید کرد: زائران برای انجام سفر اربعین حسینی باید ویزا دریافت کنند ولی هزینه ای جهت دریافت ویزا نمی پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف تست «پی سی آر» برای دریافت ویزای اربعین 1400

حذف تست «پی سی آر» برای دریافت ویزای اربعین 1400