مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-14بين الملل

تاجیکستان سفیر آمریکا را در پی اظهارات بحث برانگیز بایدن احضار کرد


وزارت خارجه تاجیکستان در اعتراض به اظهارات بایدن که در اشاره به آویزان شدن چند نفر از هواپیمای آمریکایی هنگام بلند شدن از فرودگاه کابل گفت شهروندان تاجیکستان هم رفتار مشابهی را انجام می دادند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تاجیکستان اعتراض شدید خود را به اظهارات جو بایدن رییس جمهور آمریکا هنگام صحبت در دفاع از خروج بی برنامه و غیرمسئولانه آمریکا از افغانستان، با احضار سفیر ایالات متحده به طور رسمی اعلام کرد.

  طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک وزارت خارجه تاجیکستان در اعتراض به اظهارات بحث برانگیز بایدن، جان مارک پومرسهایم سفیر ایالات متحده در شهر دوشنبه را امروز (سه شنبه) احضار کرد.

  وزارت امور خارجه تاجیکستان در بیانیه ای اعلام کرد: یک یادداشت اعتراضی شفاهی در ارتباط با اظهارات رییس جمهور ایالات متحده در هنگام حضورش در یک ایستگاه آتش نشانی در فرا رسیده بود، بعد از آن همه مخارج.

اما تغییر نظر آنجاست که آن ها نحوه خارج شدن ما را دوست نداشتند.

دشوار است که به کسی توضیح دهید به چه شکل دیگری می توانستید خارج شوید، به عنوان مثال، اگر ما در تاجیکستان بودیم و با هواپیمای سی-130 بلند می شدیم و می گفتیم می دانید، به هر کسی که با ما ابراز همدردی کرد اجازه می دهیم سوار هواپیما شود ، افرادی بودند که در جایگاه چرخ هواپیما آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجیکستان سفیر آمریکا را در پی اظهارات بحث برانگیز بایدن احضار کرد

تاجیکستان سفیر آمریکا را در پی اظهارات بحث برانگیز بایدن احضار کرد