مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 12:402021-09-14سياسي

نماینده مجلس: بررسی مصوبات و مجوزهای 3 ماهه آخر سازمان محیط زیست در دولت سابق


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس از بررسی کلیه مجوزهای طرح های ارزیابی زیست محیطی طی این مدت در مجلس خبر داد و گفت: کلیه مجوزهای شبهه ناک به صورت جدی از سوی مجلس بررسی خواهند شد.

- رییس فراکسیون محیط زیست مجلس از بررسی کلیه مجوزهای طرح های ارزیابی زیست محیطی طی این مدت در مجلس خبر داد و گفت: کلیه مجوزهای شبهه ناک به صورت جدی از سوی مجلس بررسی خواهند شد.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس از بررسی مصوبات و مجوزهای سه ماهه آخر سازمان محیط زیست دولت روحانی در این فراکسیون به صورت ضربتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سمیه رفیعی با اشاره به تصویب برخی مصوبات و ارایه برخی مجوزهای محیط زیستی در روزهای آخر دولت روحانی افزود: بر این اساس با توجه به عدم استقرار رییس جدید سازمان حفاظت محیط زیست، فراکسیون محیط زیست از هفته جاری با تشکیل کارگروهی ویژه کلیه مصوبات و مجوزهای صادره در سه ماهه آخر فعالیت دولت روحانی را بررسی می کند.

وی تاکید کرد: از نظر فراکسیون محیط زیست مجلس چراغ سبز سازمان محیط زیست به پروژه هایی همچون ماریناپارک خزر که موجب استحصال چندین هکتار از سواحل دریای خزر و خاکریزی میلیون ها متر مکعب در دریا می شود به هیچ عنوان قابل دفاع و تایید نیست؛ از سوی دیگر مصوباتی همچون حذف مجوز سازمان محیط زیست در خصوص واردات برخی محصولات تراریخته ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: بررسی مصوبات و مجوزهای 3 ماهه آخر سازمان محیط زیست در دولت سابق

نماینده مجلس: بررسی مصوبات و مجوزهای 3 ماهه آخر سازمان محیط زیست در دولت سابق