مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-14سياسي

کدهای درآمدی شهرداری بندرعباس از طریق وزارت نفت پیگیری شود


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر پیگری کدهای درآمدی شهرداری مرتبط با وزارت نفت را در دستور کار قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالرضا حیدری عصر سه شنبه در هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به نقش مهم اعضای شوراهای شهر و روستا در نظارت بر امور، اظهار کرد: یک شورای شهر زمانی موفق خواهد شد که چشم اندازی مشخص برای توسعه داشته باشند و برای تحقق آن گام بردارند.

وی لازمه اجرای صحیح وظایف را فارغ شدن از وابستگی های حزبی و جناحی دانست و عنوان کرد: یکی از راه کارهای حل مشکل عدیده شهر بندرعباس استفاده از کدهای درآمدی مختلف است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: کد درآمدی مرتبط با حل مشکلات حمل و نقل و ترافیک مرتبط با وزارت نفت در قانون دیده شده است اما همچنان در این حوزه ها دچار مشکل هستیم.

وی با ذکر این نکته که این درآمد در بودجه سنواتی دیده شده است، تشریح کرد: باید برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تهیه لوازم یدکی خودروها از طریق این کد درآمدی اقدام شود.

حیدری با ذکر این نکته که دومین کد درآمدی برای حل مشکل ترافیک، جرایم رانندگی است، مطرح کرد: بر اساس قانون باید 50 درصد از جرایم رانندگی به حساب شهرداری ها واریز شود تا در حوزه حمل و نقل عمومی و حل مشکل ترافیک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدهای درآمدی شهرداری بندرعباس از طریق وزارت نفت پیگیری شود

کدهای درآمدی شهرداری بندرعباس از طریق وزارت نفت پیگیری شود