مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-14سياسي

آنلاین بودن تنها شرط حضور در «تکیه» است


کرونا شکل برگزاری مراسم های محرم را تغییر داد و باعث شد در پس خلاقیت ها، هم محرم های سال های کرونایی ماندگار شود و هم مراسم های سال های قبل دوباره زنده شود.

- نمونه اش همین سایت تکیه .

خبرگزاری مهر ؛ گروه مجله _ مرضیه کیان: برای بیرون کردن کرونا از همان روزی که گفته می شد مهمان ناخوانده است، دست به هرکاری زده شد و کم مانده به خرافات هم جامه عمل پوشاند که اگر کفشش پیدا شود، به قول قدیمی ها نمک در آن ریخته شود، بلکه شرش را کم کند! تحمل خودش که از چین آمده بود سخت بود؛ چه برسد به اقوامش که هر چند وقت یکبار از کشورهای مختلف سروکله شان پیدا می شود.

وقتی محرم اول آمد و بساط برگزاری روضه ها و هیئات را با احتیاط چیدند تا مبادا شیوع ویروس منحوس گسترده تر شود، اقدامات زیادی انجام شد تا رنگ عزای حسینی، کمرنگ نشود.

چه بسا که در پس همین اقدامات، خلاقیت هایی صورت گرفت که نه تنها در تاریخ ماندگار می شود، بلکه عزاداری های قبل از محرم 1442 را هم زنده می کند؛ نمونه اش سایت تکیه که وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است و می تواند عنوان دایره المعارف سخنرانی و مداحی را در آرشیوهای دو سال اخیر بگیرد.

پخش زنده هیئت ها حتی از شهرهای مرزی فعالیت سایت تکیه ، با 7 نفر نیروی ثابت پای کار قبل از محرم پارسال فعالیتش شروع شد و کاری کرد که اگر بنا به ملاحظات کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنلاین بودن تنها شرط حضور در «تکیه» است

آنلاین بودن تنها شرط حضور در «تکیه» است