مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 13:552021-09-14ورزشي

اردوی مشترک تیم ملی فوتبال ساحلی با برزیل و روسیه


جلسات با روسای کمیته های ساحلی روسیه و برزیل هم جهت برگزاری اردوها و برنامه های مشترک صورت گرفت و در همین زمینه تفاهمنامه ای نیز امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال در دیدار با دکتر کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ضمن بحث و بررسی در مورد فعالیت های فدراسیون بر نقش و جایگاه ارزشمند استان بوشهر در فوتبال کشور تاکید کرد.

در حاشیه این جلسه نیز امیرحسین محتشم رییس هیات فوتبال استان بوشهر و رییس کمیته فوتبال ساحلی کشور گزارشی از سفر خود و سرمربی تیم ملی به مسابقات جام جهانی روسیه ارایه داد.

  امیرحسین محتشم با اشاره به جلسات برگزار شده با جان کاسکو رییس کمیته جهانی فوتبال ساحلی و پیگیری حضور تیم ملی در مسابقات بین قارهای گفت: جلسات با روسای کمیته های ساحلی روسیه و برزیل هم جهت برگزاری اردوها و برنامه های مشترک صورت گرفت و در همین زمینه تفاهمنامه ای نیز امضا شد.

در پایان این جلسه قرار شد با حمایت و پیگیری های دکتر کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، در مهرماه کلنگ زنی کمپ تیم های ملی ساحلی صورت گیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی مشترک تیم ملی فوتبال ساحلی با برزیل و روسیه

اردوی مشترک تیم ملی فوتبال ساحلی با برزیل و روسیه