مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 14:002021-09-14سياسي

بررسی برنامه های وزیر نیرو برای تامین آب شرب در کمیسیون عمران


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه های وزیر نیرو به منظور تامین آب شرب کشور در جلسه امروز بعد از ظهر این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه های وزیر نیرو به منظور تامین آب شرب کشور در جلسه امروز بعد از ظهر این کمیسیون خبر داد.

عبد الجلال ایری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون عمران وزیر نیرو حضور یافته و برنامه های خود را به منظور تامین آب شرب کشور به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

در برنامه های وزیر نیرو روش های مختلفی برای تامین آب شرب کشور پیش بینی شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: مانند استفاده از آب ژرف، ساخت و تکمیل سدهای نیمه تمام و انتقال آب از دریا از جمله مواردی است که در برنامه های ایشان دیده شده بود.

وزیر نیرو برنامه های خود را برای تامین آب شرب به میزان 400 هزار متر معکب در روز و تسهیل افزایش ظرفیت تامین و انتقال آب برای مصارف صنعتی به میزان 600 هزار مترمکعب در روز توسط صنایع را نیز به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: نمایندگان نیز نظرات خودشان را در خصوص تامین آب شرب و چگونگی مواجه با تنش آب و مدیریت منابع آبی بیان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی برنامه های وزیر نیرو برای تامین آب شرب در کمیسیون عمران

بررسی برنامه های وزیر نیرو برای تامین آب شرب در کمیسیون عمران