مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-14سياسي

طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) با شرکت نوجوانان از 28 استان کشور آغاز شد


مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: با شرکت نوجوانان از 28 استان کشور ثبت نام دهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) به پایان رسید که هم اکنون پیش نیاز این طرح از 10 شهریور ماه تا 10 مهرماه ادامه دارد.

- حجت الاسلام سیدمسعود میریان در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد درباره اتمام ثبت نام و شروع طرح ملی تلاوت شباب الرضا علیه السلام اظهار کرد: با شرکت نوجوانان از 28 استان کشور ثبت نام دهمین دوره طرح ملی تلاوت به پایان رسید که هم اکنون پیش نیاز این طرح از 10 شهریور ماه تا 10 مهرماه ادامه دارد.

مدیر مرکز قرآن کریم طرح که بر 6 فصل برنامه ریزی و چاپ شده است و توسط دبیر طرح اجرا می شود، دو جلسه آموزشی بر مبنای کتاب پیش نیاز طرح برای یادگیری اصول صحیح تقلیدی خوانی که یک جلسه تئوری و توضیحات پنج محور اصلی اصول تقلیدی خوانی و یک جلسه عملی با حضور قرآن آموزان و نحوه صحیح اجرای این اصول توسط آموزش ستاد اجرایی برگزار می شود.

میریان افزود: پس از این جلسات قرآن آموزان با یادگیری نحوه انتخاب استاد الگو و نحوه تقلیدخوانی یکی از اساتید را برای تقلید انتخاب و بخش اول را تمرین و انتخاب استاد انجام داده و به یاد ارسال می شود، بر مبنای انتخاب الگوی تلاوت، قرآن آموزان دختران دو الگو استاد مصطفی اسماعیل و عبدالباسط و پسران چهار الگو غیر از این دو استاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) با شرکت نوجوانان از 28 استان کشور آغاز شد

طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) با شرکت نوجوانان از 28 استان کشور آغاز شد