مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 14:302021-09-14پزشكي

آمادگی صدا و سیما برای راه اندازی بخش خبری سلامت


در میان مدافعان سلامت و شهدای این عرصه، قهرمانان بی نظیری یافت می شوند که نامشان باید در تاریخ ثبت شود؛ صداوسیما آمادگی دارد درباره این قهرمانان آثار نمایشی ماندگار تولید کند.

- رییس رسانه ملی گفت: در میان مدافعان سلامت و شهدای این عرصه، قهرمانان بی نظیری یافت می شوند که نامشان باید در تاریخ ثبت شود؛ صداوسیما آمادگی دارد درباره این قهرمانان آثار نمایشی ماندگار تولید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، عبدالعلی علی عسکری -رییس صدا و سیما- در دیدار با بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که با حضور جمعی از معاونان و مدیران کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعضای شورای معاونان رسانه ملی برگزار شد، با اشاره به پژوهش های مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما در زمینه کرونا و دیدگاه های مردم گفت: مرکز تحقیقات رسانه ملی یکی از معتبرترین مراکز مطالعات اجتماعی در کشور است که در همه زمینه های اجتماعی تحقیق می کند و از زمان پیدایش بیماری کرونا تاکنون تحقیقات بسیاری را در این زمینه انجام داده است.

وی افزود: از نتایج این تحقیقات می توان برای مدیریت بهتر اوضاع بهره برد و برای این مهم گروهی از وزارت بهداشت می توانند بر این نتایج متمرکز شوند و متناسب با آن تصمیم گیری شود که مثلاً باید چه راهکارهایی را در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی صدا و سیما برای راه اندازی بخش خبری سلامت

آمادگی صدا و سیما برای راه اندازی بخش خبری سلامت