مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 14:352021-09-14اقتصادي

پیشنهاد افزایش سرمایه 169 درصدی غگلپا در روز رشد 22 هزار واحدی بورس


امروز نمادهای اصفهانی فولاد و شپنا در بازار سرمایه با حرکت افزایشی خود توانستند موجب رشد 22 هزار واحدی شاخص کل شوند و این در حالی صورت می گیرد که سه نماد اصفهانی نیز در لیست انتقال به تابلوی اول بورس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شاخص کل که در دو روز اخیر با شیبی تند، روندی کاهش داشت و کانال یک میلیون و 500 هزار واحد را از دست داد، امروز نزدیک به 22 هزار واحد رشد کرد و با قرار گرفتن در جایگاه یک میلیون و 496 هزار واحد در آستانه بازپس گیری کانال یک میلیون و 500 هزار واحد است.

ارزش معاملات خرد امروز بازار سرمایه 6 هزار و 7 میلیارد تومان برآورد می شود که با توجه به بررسی آمار، از ابتدای هفته دوم شهریور ماه، میزان ارزش معاملات روندی نزولی را طی کرده که این نشان از حرکت اصلاحی بازار سرمایه و کاهش ورود پول در این بازار است.

همچنین امروز پس از 5 روز متوالی، ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد و 311 میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد، در معاملات امروز بیشترین ورود پول حقیقی به سهام فملی تعلق داشت که ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی آن 39 میلیارد تومان بود، پس از فملی، شپنا و شبریز بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد افزایش سرمایه 169 درصدی غگلپا در روز رشد 22 هزار واحدی بورس

پیشنهاد افزایش سرمایه 169 درصدی غگلپا در روز رشد 22 هزار واحدی بورس