مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 15:252021-09-14اجتماعي

آخرین وضعیت تغییرات کنکور 1402/ آموزش مناطق محروم حضوری است


مدیرکل دفتر آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش آخرین روند ابلاغ تغییرات کنکور 1402 را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیا هر بیماری سرایت پذیر دیگری در کشور پاندمی شود و خطر داشته باشد به غیر پایه های نهم و دوازدهم امتحانات مجازی خواهد بود.

در هر شرایط امتحانات نهم و دوازدهم حضوری است مدیرکل دفتر آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در خصوص علت حضوری بودن امتحانات پایه های نهم و دوازدهم بیان داشت: این دو پایه تأثیر مهمی در آینده دانش آموز دارد، زیرا بحث انتخاب رشته و تأثیر در ورودی دانشگاه با این امتحانات مشخص می شود و در هر شرایط امتحانات پایانی این دو پایه حضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر شرایط بیماری به گونه ای خاص باشد و شرایط پاندمی در کشور وضعیت نگران کننده باشد امتحانات حضوری این دو پایه با مجوز ستاد ملی کرونا با تأخیر برگزار می شود همانطور که در سال گذشته نیز این اتفاق رخ داد.

واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 سال انجام می شود سلطانیان خاطرنشان کرد: بحث حضوری شدن آموزش ها تا حدی با امتحانات فرق می کند و قطعاً بازگشایی مدارس با تصمیم ستاد ملی کرونا است، البته ستاد ملی کرونا سیاست های کلی بازگشایی مدارس و دانشگاه ها را در آخرین جلسات خود مدنظر قرار دادند و دستوراتی به وزارت علوم و آموزش و پرورش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تغییرات کنکور 1402/ آموزش مناطق محروم حضوری است

آخرین وضعیت تغییرات کنکور 1402/ آموزش مناطق محروم حضوری است