مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 15:552021-09-14اجتماعي

کلاسی بی معلم نمی ماند/ «شاد» افتخار آموزش و پرورش است


مدیرکل اداره آموزش و پرورش اصفهان گفت: از همه پتانسیل های قانونی که وزارت آموزش و پرورش به ما تکلیف کرده استفاده کردیم و کلاسی را  برای آغاز سال تحصیلی بدون معلم نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمتوقف و مسدود شد و کار و فعالیت اصلی آنکه حضور در فضا فیزیکی مدارس بوده است، آموزش و پرورش بود و شاید کمتر دستگاهی این آسیب جدی را دیده باشد.

وی تاکید کرد: ما از حیث کیفیت آموزشی که مدام مطرح شد طبیعی است که آن طور که باید و شاید نتوانستیم و نشده که در فضای مجازی عمل کنیم، در همین راستا همواره خانواده ها باید بدانند که هیچ چیز جای آموزش حضوری را نخواهد گرفت و فضای مجازی اجازه نمی دهد که ما به خوبی کار خود ر انجام دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: ما در آموزش و پرورش این آمادگی را داریم که مهرماه سال تحصیلی را با همه کاستی هایی که به ویژه در حوزه کمبود نیروی انسانی باشکوه آغاز کنیم، تلاش خود را در حوزه تأمین معلم انجام دادیم و از همه پتانسیل های قانونی که وزارت آموزش و پرورش در حوزه جذب معلم به ما تکلیف کرده استفاده کردیم و کلاسی را برای آغاز سال تحصیلی بدون معلم نخواهیم داشت.

شاد رایگان است وی اضافه کرد: همانطور که از سوی ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده مهرماه کلاس های درس به صورت مجازی برگزار خواهد شد، همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاسی بی معلم نمی ماند/ «شاد» افتخار آموزش و پرورش است

کلاسی بی معلم نمی ماند/ «شاد» افتخار آموزش و پرورش است