مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 16:252021-09-14بين الملل

زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی یکی از اهداف اجلاس پیرغلامان


رییس هجدهمین اجلاس بین المللی پیر غلامان و خادمان حسینی گفت : یکی از دلایل برگزاری این اجلاس، زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد مهدی رحمتی عصر امروز سه شنبه در هجدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی که در مسجد کبود برگزار شد گفت: هجدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با حضور 20 میهمان خارجی از کشورهای هند، پاکستان، آلمان، عراق، ترکیه، آذربایجان و آرژانتین برگزار شد.

رییس هجدهمین اجلاس بین المللی پیر غلامان و خادمان حسینی ادامه داد: برگزاری مجالس روضه های خانگی یکی از برنامه هایی است که در این اجلاس مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی آغاز به کار هجدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی، زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی است.

رحمتی با بیان اینکه هجدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی، پذیرای 180 میهمان داخلی از استان های مختلف است توضیح داد: معرفی پیر غلامان به عنوان چهره های شاخص فرهنگی و دارای مرجعیت اجتماعی از مهم ترین مقاصد گردشگری مذهبی است که یکی از اهداف مهم این اجلاس، بازنمایی رسانه ای پیر غلامان حسینی است.

وی افزود: خونخواهی سالار و سرور شهیدان ابا عبدالله الحسین، هویت اصلی مردمان این دیار است که با حماسه آفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی یکی از اهداف اجلاس پیرغلامان

زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی یکی از اهداف اجلاس پیرغلامان