مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 16:402021-09-14اقتصادي

مروارید خلیج فارس به عروس شهرهای ایران متصل شد


نخستین هواپیمای مسیر پروازی مستقیم کیش - رامسر سه شنبه 23 شهریورماه در فرودگاه شهدای رامسر به زمین نشست و طی آیینی رسمی با حضور مسئولان ملی و منطقه ای این مسیر جدید پروازی کشور گشایش یافت.

- ایسنا/مازندران نخستین هواپیمای مسیر پروازی مستقیم کیش - رامسر سه شنبه 23 شهریورماه در فرودگاه شهدای رامسر به زمین نشست و طی آیینی رسمی با حضور مسئولان ملی و منطقه ای این مسیر جدید پروازی کشور گشایش یافت.

در آغاز این مراسم رییس فرودگاه شهدای رامسر، راه اندازی پرواز مستقیم رامسر – کیش را مایه مسرت برای شهروندان و مردم منطقه عنوان و اظهار کرد: با توسعه فرودگاه که مراحل مختلف آن از سال گذشته آغاز شده این امکان فراهم شد که تیپ های متنوع پروازی وارد فرودگاه شوند و سرانجام با هماهنگی های به عمل آمده با شرکت کیش ایر، این مهم محقق شد که امیدواریم روز به روز رونق آن بیشتر شود.

ارشاد حاتمی از تداوم روند پرواز پایدار و برنامه ریزی برای افزایش مقاصد پروازی متعدد برای فرودگاه شهدای رامسر خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک یک مرز هوایی غیرمستقیم از مسقط به کیش و رامسر داشته باشیم.

خلبان عادل نورعلی، معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی کیش، نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از برقراری کریدور پروازی شمال به جنوب و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروارید خلیج فارس به عروس شهرهای ایران متصل شد

مروارید خلیج فارس به عروس شهرهای ایران متصل شد