مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 16:452021-09-14سياسي

گردهمایی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در تبریز برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: گردهمایی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس 30 شهریور در مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود که سخنرانی رییس جمهوری از طریق ارتباط تصویری، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: گردهمایی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس 30 شهریور در مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود که سخنرانی رییس جمهوری از طریق ارتباط تصویری، یکی از برنامه های ویژه تدارک دیده شده برای این گردهمایی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی زاده در جلسه هماهنگی برگزاری آیین تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در استان، اظهار کرد: برنامه های مختلفی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده که طی جلسات قبلی در خصوص جزییات برگزاری آن ها، بحث شده و هماهنگی با هر یک از رده های نیروهای مسلح و دستگاه های مختلف انجام شده است.

وی ادامه داد: 28 شهریور، فرماندهان نظامی و انتظامی مستقر در آذربایجان شرقی با نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: طی هماهنگی های به عمل آمده، مهمانان هر کدام از رده های نظامی مستقر در استان، جهاد سازندگی و بنیاد شهید برای این گردهمایی مشخص شده و تدابیر لازم برای رعایت کامل و دقیق پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در تبریز برگزار می شود

گردهمایی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در تبریز برگزار می شود