مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 17:502021-09-14سياسي

بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه گچساران پذیرای زائران و گردشگران


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه(س) پذیرای زائران و گردشگران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،  حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه(ع) پذیرای زائران و گردشگران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس و عربستان، از سده های پیشین تاکنون با رایحه دوستی اهل بیت(ع) و با توشه ای از معرفت، به زیارت و سیاحت این معصوم زاده می آیند.

وی تصریح کرد: این امام زاده بزرگوار، دختر باب الحوائج امام موسی کاظم(ع) و خواهر پیشوای هشتم شیعیان، امام رضا(ع) می باشد.

این میزبان با کرامت، مرهم دل های دردمند و زائران شیفته ای است که از اقصی نقاط ایران اسلامی و حتی کشورهای عربی و ساحل نشینان خلیج فارس، مقصد تبلور اعتقادی این دلدادگان می باشد.

در تمام فصول سال و به ویژه ایام نوروز و اعیاد اسلامی، هزاران زائر با قصد قرب الهی، اظهار مودت و توسل به ساحت مقدس این معصوم زاده می جویند.

این بقعه متبرکه با کد تفضیلی 30008351000000 در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه گچساران پذیرای زائران و گردشگران

بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه گچساران پذیرای زائران و گردشگران